Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 14 juli 2010

Mammakläder


Hi hi. Jag köpte just mitt 1a mammaplagg. Jag behöver linne så jag kan lika gärna handla på mamaavdelningen redan.

Inskrivning gick bra idag. Trist sticka i fingret dock men d e bara å vänja sig. Blodprov får jag dock vänta med pga att jag måste va medicinfri när de tar provet. Blir nog på fredag, remiss fick jag med.

Apropå remiss fick jag 2 på ultraljud också. Vi gör kub-testet. Mkt just pga ultraljudet, he he. Läskigt med det dock. Sen blir d test som vanligt i någon av v17-20.

Nästa mvc möte är om 10v. Det är i v20. Känns skitlångt dit, men har 2 ultraljud innan dess som sagt så då ska jag ha sett dig bebis!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen,

    Superfint linne :) Vad är kub-test? Tänk att nästa gång du ska till mvc så har du gått halva graviditeten :D Sååååå sjukt overkligt men såååå kul!!!

    Kramilikram

    SvaraRadera
  2. Ja fint, men det va för stort väl hemma.... :(

    Kub test är plodprov + ultraljud som sammanställs i datan och räknar ut risker för kromosomförändringar. Erbjuds from 35års ålder. Vi vill göra ultraljudet, hi hi. Men läskigt ändå såklart.

    SvaraRadera