Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 5 juli 2010

8+6

Vid den här tiden hade vi haft ett ultraljud med vår son. Jag erfor ett missfall mellan våra barn och ville verkligen försäkra mig om att det som låg i magen va på "riktigt" och levde. Missfallet gjorde jag ultraljud på i v 11 och doktorn sa att allt såg normalt ut för en graviditet i v5.... Kanske hade allt backat tillbaka pga ngt fel. Denna gång blir det troligen ultraljud i v17-19. Vet inte ännu då min inskrivning sker först nästa vecka.

Lämna gärna kommentar på sidan. Det är alltid trevligt :)

Dagen har varit mycket bra. Inte alls illamående, men jag har iofs ätit kex och frukt i förebyggande syfte. Däremot blev jag ooootroligt trött innan och efter lunch och hade turen att kunna ta en 2h lur på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar