Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 28 juli 2010

V13



Nu går vi så in i v13. Vikten är grym... :( 79.2!!!!!! Som tur är fick jag högre medicindos from igår så kanske kan det justera en del av min energinivå så jag kan ta upp promenader på allvar igen.

Självklart får ni också ta del av ett foto från ultraljudet vi gjorde idag :D



Det finns en liten parvel där inne. Gud va kul det va att se bebis. Är det en Alvin eller en liten Sara? Hi hi. Matte vill inte kolla könet och det respekterar jag :). Det va ju ett test vi gjorde idag, Cub-testet. Vårat resultat blev 1/1080 lite drygt. Känns mkt bra!!

Barnen har lekt hos kompis idag. Så jag fick den otroliga lyxen att sova i 2,5h. Looooovely!! Så blev det en rapid-shopping också. Ett par mammajeans på H&M. Jättenöjd :D!!!! Som tur är fick jag återlämna linnena från sist för de hade konstig passform. Sen avslutades barnhämtningen med att vi bjöd kompisen + mamma på tårta innan vi åkte hem. Firade bebis *kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar