Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 21 juli 2010

V12

Nu går vi in i V12. Tyvärr ingen bild på magen folks. Min Kamera mobil har tagit sig ett bad i havet.... Som tur är klarade sig telefonkortet som är det viktigaste i den, men det tristaste är att bli utan kameran samt att kunna lägga upp bilder direkt från mobilen på Bloggen.

Vikt idag 78.4 ger +6,4 på 3 månader. (Som ni kanske redan vet är rekommenterad viktökning 2kg på de 3 första månaderna... Hmmm. Men å andra sidan är det runt 0,5kg i veckan och då landar vi på +20kg om inget rusar iväg mer än så här och det är helt ok.)

Jag är fortfarande trött men det har lättat iallafall. Ingen direkt sug på ngt särskilt just nu. Jag gillar lättare och fräscha rätter samt salt, men det har nog mer med att det är varmt att göra än graviditeten.

Magen ser gravid ut redan. Folk ser.... ;)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Redan vecka 12! Skönt att höra att du mår bra. vad tråkigt med mobilkameran. Det är ju så smidigt att kunna ta bilder vart man än är.

    Spännande att det snart är dags för ultraljud! Jag tyckte KUB-testet var en häftig upplevelse eftersom man kan se så mycket redan så tidigt.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Ja, det tror jag också att man kan göra. Riktigt trist att barnen inte får följa med bara :-o
    Kram på er <3

    SvaraRadera