Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 23 februari 2012

Dag 39

71.1

Hon har gjort det igen!!! Ellinor är så bäst på att testa och baka och baka och baka igen. Tårtan från igår omvandlades till formfranska som jag snabbt testade och avnjuter nybakat. Nästa gång gör jag dubbel sats, den blev så liten.
Recept; http://www.ettlivibalans.blogspot.com/2012/02/formfranska.html

Pålägg ost och paprika/seranoskinka och fetaost. Mycket smör också såklart. Kommer bli mätt!!!!!!

Leo vill vara hemma idag. De fick göra chokladbollar i skolan förra veckan och han vill göra till kalaset också. Så efter frukost ska det kokas kaffe som ska kallna. Hi, hi.

Lunch; räksallad

Middag: korvstroganoff, blomkålsris och stekt lök.

Vi har också bakat fin lchf födelsedagstårta till våran snart 1åriga Molly!!! <3

2 kommentarer:

  1. Hej Maria! Nu har jag hittat din blogg :) Det var jag som var på spat i fredags och hade problem med hyn. Har börjat att ändra min kost nu, avstår helt från socker och försöker äta mycket fett :) Får hoppas på det bäst. Mvh Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofie. Det låter verkligen suveränt. Som du ser på bilden kan det bli riktigt kalasigt även utan raffinerat socker.
      Stort lycka till och ge gärna uppföljning!! :)
      Mvh

      Radera