Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 2 februari 2012

Dag 18

Sovmorgon idag. Lyyyyyx!!!! Vågen sa 71,3.

Frukost blev kebab med liiiite sallad och mycket sås. Fortfarande mätt!! Åt vid kl14 och nu är kl 17 så det är inte konstigt.

Middag är fortfarande ett ?-tecken. Kanske bara plock och mys. Jag ska baka 2 satser av gårdagens bröd och testa med kardemumma och kanel.

Har nu också köpt d- vitamin. Kanske bra för viktminskningen!?!

Barnen åt korv med 5g kolhydrater och morot, gurka och Leo fick majs. Till det ketchup och gräddfil. Fanns bearnaise men ingen tog.
Jag åt upp resterna av kebaben och utspritt över kvällen har jag ätit 5 bullar. 3 kardemumma och 2 kanel. Jag tycker det blev riktigt bra!!!! Men så har jag osötad tand just nu ;).

Vi bakade också syltkakor. Hälften med hallon och hälften jordgubb. Tydligen va hallon ingen hit. Vi hade i mer smör denna gång men de flyter fortfarande inte ut. Ska platta till lite nästa gång. Mer smör gjorde nog bara att dom smakade oklara. Få se imorgon vad domare Paulina tycker då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar