Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 17 februari 2012

Dag 33

70,9.... :S

Det är svårt med penicillinet. Vilket passande och planerande med tider. Måste ta 1h före mat och/eller 2h efter mat. Jaha. Tablet innan 8, frukost vid 9.15, satte klocka på 11.15 för tablett och sen blir det lunch vid 12.15 innan jag åker till jobbet 12.45. Får ta med tablett att ta när jag åker hem så jag kan äta när jag väl är hemma. För Paulina är det samma regler men värre. Förutom all meckig planering med måltider runt medicinen så tar hon den ju knappt. Det kan ta 15-??? Lång tid mellan att hon får den till hon sväljer den. Nu tex tog det 1h och istället somnade hon. Vilket vore toppen om hon tagit medicinen, men nu gjorde hon det inte. Kommer bli gnälligt sen pga hungrig och kanske fortfarande trött. För min del får hon äta då och vänta 2h, ta medicin och sen ta medicin 2h efter lunch eller nåt. Får bli Mattias som löser det där.

Frukost blev 2ägg med mayo och sista skivan rostbiff, mums.

Lunch och middag blev seranoskinka med ruccola, parmesan, oliver, pinjenötter, pesto. Middagen va också med lchf pasta.

Gjorde ostchips med dipp på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar