Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 8 februari 2012

Dag 24

71,6
Frukost som igår; skinka, ägg och cf

Åh vad jag va nära att fuska igår. Jag var vaken till 02,30, men inte pga febervakning denna gång utan för att Molly va pigg och jag hade ändå somnat en stund hos Leo innan. Återgå; fast duktig va jag och åt regelrätt bara en näve mandel. Kändes såååå bra och när jag så vaknade vid l 13 så har jag dessutom sovit bra. Nu!!! Nu börjar jag gå ner igen :) tänkte jag. Så duktig ju..... Men, -0,1 va inte riktigt vad jag hade i tanken.

Ja ja. Kämpa på, kämpa på, vi har långan väg att gå.

Lunch på Max. Jag hann aldrig prova trippel cheese. Hade tänkt äta den idag. Nåja, blev Low carb med majonäs ist för dressing och utan tomat. Gott!!!!!

Middag; grillad karré med Cole slaw, zucchini och bearnaise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar