Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 13 februari 2012

Dag 29

71.1

Idag ska jag till tandläkare :S. Det gör ont på vänster övre tandrad :(

Vill inte äta pga ont, men tar 2 mjuka ägg med mayo till frukost.

Det är inget hål men en tand va längre på ena kanten och orsakade nåt ojämnt tryck. Jag tror dock att smärtan kommer av bihåleinflammation. Måste komma till läkaren imorgon.

Lunch; karré med grönt och bea.

Ikväll ska jag och svägris sitta i publiken till kvällsöppet och se Katrin Zytomierska, Andreas Eenefeldt och Anna Hallén debattera. Kul, coolt och lyx!!!! Kommer peppra mig med smärtstillande och vila fram till dess

En liten bild på Busan också <3. Så här kul kan hon ha när jag är soffadäckad.

Middag blev pasta med köttfärssås, allt lchf såklart. Mattias gjorde utan tomatsås till mig <3.

Nu, helt spontant, är jag och Ellinor på TV4 huset. Kolla in fikabuffén. Vi kommer inte få ta kort, men här är jag med mitt entrépass på kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar