Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 21 februari 2011

41+4

Idag ska vi till spec MVC för ännu har inget satt igång. Däremot stretar det jättemycket precis ovanför naveln. Jag är så rädd att huden ska spricka upp och ge strior där när jag har klarat mig så bra från det.

Jag visste inte att man kunde bli såååå less och känna sig så irriterad av en sådan sak som övertid. Nog för att jag har läst det bla i boken "9 1/2 månad" av Annika Lantz, men ändå. Huuuuuuuuu..... vänta och vänta och så är allt fysiskt prövande också.

Lämna barn på skola och dagis är en pärs. Drygt alltså. Jag har fått en hel del hjälp förra veckan och idag. Men nu känner jag att jag har frågat alla som jag tänka mig fråga och fler gånger än en känns svårt att begära. Fast det har varit grymt bra att tänka på och inse vilket fint kompisnätverk dom har. Särskilt sonen. Det är många bra kompisar och fina föräldrar därtill. Det är jag tacksam för!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar