Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

lördag 12 februari 2011

-3dgr

Det står 0 dagar kvar i min tidslinje här ovanför... Ja, det är en enda väntan.

Inatt svämmade diskmaskinen över pga stopp i avloppet. Vårt nylagda parkettgolv sen 3v blev skadat :(. Dessutom har inte försäkringsbolaget någon i detta ärende som jobbar på helger så vi måste vänta till måndag innan vi vågar ingripa med något alls. Kanske måste de själva komma och se på allt!?! Vi får torka upp vatten och göra rent, men vi får ej förvärra skadan. Så vi vågar ej dra fram diskmaskinen för att se hur stor skadan är eller vad vi kan göra för att undvika eventuella större vattenskador.... Desssutom har vi valt att låta stoppet i avloppet va kvar så får de avgöra om något är sönder pga det eller dyl...
Otroligt drygt är det iaf.

Så jag har disk-duschat med disk från frukost + lunch + full diskmaskin som måste omdiskas. Inpackning i håret medan jag diskade. Matte hade stor lust ta fram kameran när jag med min stooora mage diskade naken med håret i inpackning. Ja, den synen bjuder jag på - men den fick inte förevigas, he he.

1 kommentar: