Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 28 oktober 2010

v26 forts....

Denna vecka har jag varit på MVC besök. Det visade sig att mitt järnvärde va lågt så nu ska jag äta tillskott av det. Bra att det finns orsaker som man kan påverka :D Trött är aldrig kul. Jag har dessutom fått medicintabletter ang allergi utskrivet som jag ska ta på söndag då vi ska besöka en hund + kattägare. De tabletterna blir man visst också trött av.....

Sjukskrivningne på 50% fortsätter, det är bra. Hoppas bara att F-kassan kan ta sitt beslut snart och snälla GODKÄNNA den. Det är eko i kassan just nu.... Barnen vill ha Halloween dräkter nya, men inte iår....

Baby rör mer och mer tydligt på sig. Igår kände Paulina :D!!! Dessutom har barnen börjat prata med magen och presenterar sig, härligt. Leo berättar hur det va i magen då han va där inne, bla så tittade han på TV då och stod upp och sprang hit o dit, hi hi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar