Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 18 oktober 2010

Fullmåne och bullar

Inatt va jag och sonen vaken ganska länge. Så jag håller honom hemma idag, vi tar det lugnt och myser. Ska snart åka till centrum och kolla om H&M har något för hans presentkort på 150kr. Dessutom köpte jag M i mammastrumpbyxor, men neeej jag ska nog ha XL. Hoppas de går med på att byta dom :whistle:

Dagis sa att det va flera barn som varit vakna inatt, kanske beror det på fullmånen sa de. He he. Ja, varför inte. Baby Buffa va livlig iaf när vi va vakna, men jag tror mest att jag va vaken pga min äckliga och jobbiga slem/torrhosta jag har dragit på mig.

På onsdag-torsdag kommer vår första viktiga målstolpe i graviditeten vara nådd, dvs 24 fulla veckor och from då kan ju baby faktiskt överleva om den skulle vilja komma ut lite väl tidigt. :kiss:

Frukost idag blev.... bullar, he he :blush: Svägerskan hade bakat bullar igår som vi fick ta del av. Själv bakar vi aldrig bullar. 2 i familjen har Glutenintollerans och just bullar är ganska svåra att göra bra. Så då gör jag sällan vetebullar heller, eller rättare sagt - aldrig...

Nej, nu måste jag förbereda för att få huset städat. Ha en bra dag därute!!!! :cheer:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar