Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 12 oktober 2010

2 bloggar

2 dagar irad som varit heeelt felfria i matväg, men nu slank 3 kick ner i magen. Mannen köpte de till mig i lördags, söt!!! Nu är de slut iaf och resten av dagen ska bli toppen. Det blir till att storhandla idag. Tisdag å allt, jag är ju "ledig", eller sjukskriven rättare sagt.

Numera skriver jag lite även på Barntotal.se Det är Forum och en miniblogg, men denna är prio nr 1 ;) Det andra är så roligt för nu söker jag fler tankar kring graviditeten och gravidkilon samt att allt börjar ju bli så verkligt nu. Baby sparkar och vagn är inköpt. Det är på riktigt!!!

1 kommentar:

  1. somnade. skööönt. nu ska jag hämta barnen och får se hur d blir med shoppingen

    SvaraRadera