Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 11 oktober 2010

Blir denna vagn


Vagnen är mkt vad jag vill. Jag vill ha lättstyrd, med barnstolsadapter + snygg ;-)
Måste ha terrängvänlig m stora lufthjul. Hjulen va stora + d rörliga va låsbart.
Det enda negativa är att baby endast kan sitta framvänd sen.
Stort + är att vi får behålla bilen :-D
Ny & dyrare än begagnad, men d vägs upp av att vi ej behöver ny bil direkt!
Känns mkt bra!



Nu är vagnen betalad och klar. Vi får hämta den i slutet av Januari. Det är ju toppen - för vart ska vi ha den nu ;) Köpte ej åkpåse, hoppas att det blir rea på sådana innan februari. Vill ha en svart med vit-gul ull i, den va dyyyr 1295kr i dagsläget. Men o så fin och praktisk. Kan ju ha som lekmatta hemma hos folk också!! Toppengrej ;)

Ja, vi vet ju inte heller vad det blir för kön ännu ;) Men jag tror tjej - fast det säger ju inget såklart. Jag vågar köpa rosa skötväska iaf, fast den är ju min så det spelar ju ej roll om bebis är tjej eller kille resonerar jag. Matte tyckte det va starkmagat gjort av mig och kommer vägra ha den på vagnen när han kör. Va blir d då måntro?? Plastkasse, ha ha. Väntar som sagt med åkpåsen som är turkosa på bilden.

Nu såg jag att på nätet är den tom 100kr dyrare.... Men fiiin!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar