Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

lördag 23 oktober 2010

Super hes

Ja, just nu har jag åkt på en heshet som inte är så kul. Tänk va mycket man pratar ändå., det är riktigt jobbigt att inte prata, he he. Fast igårkväll gjorde det så ont att jag inte ville prata ens. Då såg jag Cirkus Möller och skrattade mig nära på kvävd av en sketch med Johan Glans - som är såååå bra!!!! Han behöver ju bara visa sig, hi hi. Fortsatte skratta åt den tom genom hela reklamen. Det behövs få lite skrattanfall ibland ;)

Imorse låg jag och Paulina och pratade om baby. Hon är inte så intresserad av att hålla på magen och känna. Hon känner sig närmast besvärad av det tror jag, för när det buffar till så känner hon det ej. Hon trodde nog att hon skulle bli lika sparkad som från lillebrorsan eller nåt, he he. Iaf så pratade vi om att baby kommer vara det bästa och jobbigaste som finns, å då sa hon att hon kommer hjälpa till massor. Såååå söt dotter vi har <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar