Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 8 oktober 2010

Buffa

Jag kallar det att Baby buffar i magen. Tänk om baby heter Buffa, det är inte så fint med det finns i en barnbok - Någon meckare och hans hund Buffa... En hund ja, men ändå, Baby Buffar!!! ;) massor. :D

Jag fick avslag på havandeskapspenning. Trist!! Men ja ja, sällan systemet har servat mig. Hoppas jag får igenom min sjukpenning iaf och att allt känns bättre då. Jag är nämnligen sjukskriven på 50% pga foglossningen. Vila har hjälpt massor så jag kan verkligen inte se att jag skulle värderas att behöva jobba 100%, kommer jag ändå inte göra. Hälsan går ju först.

Lika mycket som jag nu längtar efter att baby kommer ut så kommer jag att sakna att aldrig mer få känna en baby i magen. Det är verkligen en otrolig känsla. Buffa, hi hi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar