Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 11 september 2011

Röjja ut

Idag ska vi till mitt jobb, dvs lokalen jag hyr sen februari 2010. Det ska röjjas ut där för from nu ska en massage tjej vara där mest och hon vill ha mer yta och mindre av mina grejjer där. Jag hade inför mammaledigheten röjjt ur så att det finns 2 skåp helt tomma med 6 hyllor, men nåja - får väl ta ut alla grejjer då ;). Det känns dock helt ok för ärligt talat tror jag inte jag återgår till den lokalen. Jobbet jag provtränade på kan leda till något mycket bra. Vilket jag hoppas på för jag vill jobba på ett ställe med värme och drivanda. Inte konkurrens och vi/dom attityd. Så det blir att gå ner lite i lön samt jobba mer av kvällar och helger, men det blir stabilare ekonomi - dvs trygghet i vetskapen om att det kommer in pengar varje månad, fler jobbarkompisar och varierade arbetsuppgifter som bara sååååå tilltalar mig. Tjänsten innebär nämnligen utöver hud och spa att även stå i reception samt servera dryck och smörgåsar. Det passar mig som handen i handsken!!! Meeen - ännu återstår det att se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar