Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 26 september 2011

OMG!!! BLUFF BLUFF BLUFF.

Idag ringde en Alexander Nilsson från 0709794436 till mitt företag och påstod att jag ingått ett avtal den 17 februari 2011. Det ska tydligen vara hittaFöretagarna.se/com en sökmotor eller nåt. Enligt honom va det en provperiod på 6 månader som nu löper vidare på 24månader alternativt 12 månader om jag sa upp det idag inom en timme och skulle då "bara" kosta mig 11.800kr att avsluta. Det han kunde göra för mig va att dela upp betalningen på 4 månader. MY GOD!!! Vad gör man. Jag sa sanningsenligt att jag har notoriskt sagt nej till ALLA sökmotorer ända sen mitt företag startade och vid det datumet va jag dessutom höggravid och skulle föda innan en vecka ens. Självklart vill jag ej marknadsföra ett vilande företag. Jag sa att jag har svårt säga upp något jag ej ens skaffat. Han ville att jag skulle avsluta, att jag liksom skulle gå med på att avsluta något som inte finns. Jag sa vad är det jag ska avsluta? Enligt honom har de skickat hem nåt papper med villkor och annat efter den 17 februari. Detta har ej nått mig. Om nu detta stämmer så måste de ha bevis på att jag sagt ja till deras tjänst vilket jag krävde att få. Han skulle kolla med sin chef, ringde upp typ 20sek senare och sa att hans chef sa att jag gjort en elektronisk knapptryckning som acceptans. Eh... så FAKE. Nu påstår han att han ska ringa igen imorgon med mer info till mig ang detta. Jag bad om hans exakta uppgifter, namn, företag, datum detta hände, alla uppgifter han hade på mig, vad sa jag osv då la han bara på. Skitjobbigt och supertrist. Såklart en bluff ser jag nu på denna skitbraiga sida, men just då och fortfarande - helt skakis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar