Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 11 mars 2011

WHIIIHIIIII vi ska resa i sommar!!!!!!

Ett ganska spontant infall gjorde att vi hittade en resa vi vill göra. Vi har haft så mycket krångel på sistonde och vill verkligen bara få va. Leva med barnen i nuet och njuuuuuta. Det blir i Augusti. Jag vill ha en stadigare babyMolly som kanske tom kan sitta då. Och - ja, ni gissar rätt. Denna resa va roten till mitt beslut om godisstopp, he he. Nu har jag en sporre verkligen. Lite mera fit iaf ska jag kunna hinna bli på 5 månader.

Gran Canaria blir det med Fritidsresor. Vill att barnen ska få en barnklubb där de kan göra sig förstådda för en gångs skull, he he. Vi har alltid haft eng talande barnklubbar tidigare, men de har ju varit så små då. Nu är det viktigt tror jag. Dessutom finns där säkert massa barn som de vill kunna prata med.

Rrrrroligt ska det bli iaf :D !!!!

Poolen;


2 rumslägenhet;


http://www.fritidsresor.se/resa/spanien/gran-canaria/bahia-feliz/blue-village--las-pitas/?season=sommar-2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar