Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 10 mars 2011

Nya tag!!!!!

Nu är Molly 2veckor gammal och from nu ska jag ha lite restriktioner vad gäller mat. Dags att tänka på figuren ;)!!!

Min svägerska och jag ska gå in i detta tillsammans och startar med ett godislöfte. Planen är tom påsk - minst. I godislöftet ingår allt vitt pasta/bröd/ris i den mån det går att påverka samt snacks.

OK;
- nötter och frön
- pop corn
- isglass i sommar ;)
- ev youghurtglass också det i sommar
- frukt och bär
- grädde
- jos till frukost, helst färskpressad

Parallellt med detta ska vi börja med våra stegräknare också. Tyvärr va batteriet slut idag så det får bli start imorgon. Mål 10000 steg per dag till att börja med. Men, jag födde ju Molly för 2v sen och läkning tar 6v så om kroppen säger nej ska jag lyssna på den såklart ;).

Startvikt; 93,8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar