Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 17 mars 2011

VK start

Idag börjar jag med ViktKlubb på nätet. Där kommer jag skriva in min mat och räknar alltså kcal from nu. På VK har de vägning varje måndag så det ska jag börja med from nu på måndag. Idag vägde jag 93.7 innan frukost, visserligen med lite kläder på men det kändes som en rättvis startvikt.

Jag har idag haft 1v fullt fungerande sockerlöfte. Det känns häftigt och mycket bra. Trots det samt 2 längre promenader har alltså vågen inte pekat neråt utan istället aningens uppåt. Jag klarar mig alltså ej själv utan att ha koll på matintaget. Kanske äter jag för lite kanske för mycket. Mitt dagliga intag kommer vara 1300kcal + 500kcal extra för amningen. Det har min kära svägerska kollat upp att det är vad jag behöver för baby Molly.

Lunch idag blir bakad potatis med räkröra.
Middag hemmalagad kebab med pommes och vit kebabsås.

Min Ticker här ovanför visar hur långt det är kvar tills resan till Gran Canaria. Det är samma måldatum jag har för -22kg. ;)

1 kommentar:

  1. Underbara fina människa GRATTIS till din dotter!!!! Och vad roligt att du startar med vikten - det kommer gå sååååå bra!!! Du är bäst!!! KRAM

    SvaraRadera