Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 22 juni 2010

Vikten

Alltså. Jag bryr mig mindre om vågen och mer om hur det ser ut i spegeln och i kläder. Jag ser redan ut så som jag tycker att jag skulle tycka va ok efter graviditeten. Huuuaaaaaa. Snyft!! VARFÖÖÖÖR har jag så. lätt. att gå upp i vikt???

Jag hade ett par byxor på mig häromdagen som satt löst kring låren och jag tänkte att tänk om jag går upp så mkt att dessa blir tajta, he he. De är redan tajta!!!!! Vad händer?!

Nåja. Det blev en del godsaker idag iaf. Vi firar namnsdagen för Paulina och hon efterlyste Nachos till middag med Marrängswiss till dessert. Såklart hon fick det. Det va skitgott!!!
Kläderna kniper..... och jag är supertrött med huvudvärk :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar