Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 13 juni 2010

V 6


74.5kg


I v6 är jag trött!!! Fast trots det ändå fylld av energi när det är mellan varven av tröttheten.

Vi berättade för barnen mycket tidigt om denna graviditet. Jag vill inte gå och bära på så stor hemlighet när de kan delta och glädjas med oss. Tjejen är 7,5 och killen 4,10 så de är väldigt medvetna och glada. Särskilt tjejen. Hon har blivit en ny tjej liksom och ser på mig med andra ögon. Roligt!
Det är ett väldigt planerande, hon har ritat flera teckningar, bland annat en förlossning, jag kan lägga upp den här ovan... Dessutom kollar hon på IKEAs hemsida och inreder barnrum mm.

När vi berättat för barnen kunde vi lika gärna berätta för alla, klart vi inte ska begära att de är tysta om en sån sak. Jag vet att man brukar vänta ett par veckor, men det kändes rätt och roligt. Vi hoppas som sagt på att allt ändå står rätt till med graviditeten och att det blir ett syskon i februari som det ser ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar