Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 15 juni 2010

Bokat tider

Idag ringde jag MVC och bokade tid för inskrivning. Det va fint för barnmorskan började med att gratulera och fråga hur det känns. Eftersom det är min 3e graviditet men med flera år mellan så blev jag bjuden gå på hälsoinformation först också. Det känns ju liksom lite från början igen. Bra att få lite koll på läget även om mycket känns igen. Dessutom är vi nya i området sen 1,5 år så det kan vara roligt träffa andra som är i samma situation i omnejd såklart :D

Jag bad om att få en glad och härlig barnmorska, hon sa jag ska se vad jag kan göra och det blev hon själv. Känns bra men återstår att se om det är toppen. Jag saknar redan min första barnmorska, hon va suuuperbra och härlig. Maria Severin hette hon och jobbade i Huddinge. Men det blir svårt få henne igen nu såklart.

Idag promenerade jag med barnen till sina dagsverksamheter. Pao va sååå trött. Hon har varit vaken sen 3 inatt och har ritat, lekt med lego och kollat på TV när det började sändas. Så trött att hon började gråta för att killen tog hennes sparkcykel fast jag vet att han får - jag tar ju hem den igen. Snuttan, hon kommer säkert somna på någon soffa eller så i skolan. Iallafall så har jag hamnat på 5553 steg så jag tror att jag kan klara 10000 idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar