Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 16 november 2010

Cravings och f-kassan

Jag kan inte sluta äta pepparkakor känns det som. Med mina kinder och höftformer så borde jag verkligen skärpa mig BIG TIME, men jag kan inteeeeeee. Förrän det är slut...



Varför tar mitt ärede sån tid hos F-kassan? Jag anmälde mig i september men har fortfarande ej fått beslut i frågan. What´s up with that?

YEZZZZZZZ!!!!! Det är alltså så man ska göra. 3 mail och ett samtal på 1v har resulterat i att de har tagit beslut i min favvör. :D Såååååååå glad!!! Även om det kanske är självklart att det så skulle bli så har det varit en kamp och många trodde jag skulle få avslag så det känns som att jag har vunnit nåt. GLAD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar