Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 3 november 2010

cherry-on-top- award

Tackar Jenny http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=93045 - för den fina award jag fått!



Den går ut på att jag ska berätta om tre saker som är betyder mycket för mig - visa en favoritbild och sen ge den vidare till fem andra bloggare.

Nr 1 - Mina barn betyder allt för mig. Ni är det bästa som har hänt mig samt den största utmaning jag har fått <3

Nr 2 - Saker som får mig att känna livsglädje. Det kan vara fint väder, en komplimang eller ett leende, hudkontakt och kärlek!

Nr 3 - Att jag har hittat min "livsuppgift".- vilken är att jobba med människor på salong; hjälpa de till hälsa, se bra ut och välmående.

Favoritbilder har jag flera, men idag känns denna bra.



Jag ger denna award vidare till:

http://ellinorswebbdagbok.blogspot.com/

Det får räcka med en för jag följer ej så många fler bloggare än denna samt den som gav mig award ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar