Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 2 september 2010

Knäckis


Så här ser frukost ut idag. Jag har redan ätit några vindruvor + d 2 sista GI-bollarna :-P

Jag tror ang hjärtljuden igår att de där aparaterna snart finns att ha hemma, köpa låna el hyra. ;-)

Jag får mail varje vecka ang babyvecka. Denna gång står d att jag ska nu raskt gå upp i vikt. Hmmm...

3 kommentarer:

  1. Hade du redan drukit av juicen eller var det så där lite du tog?

    Oavsett vad babycenter säger så ger du dig själv alla förutsättningar du kan göra för att gå upp så hälsosamt som möjligt! Heja dig!!!

    Jag tror aparaterna redan finns :) Men dom är dyyyyyra... kanske har dom till och med kommit ut på blocket? Då borde det kanske vara till överkomliga summor.

    Kramilikram <3

    SvaraRadera
  2. Det va det sista i jospaketet ;)

    SvaraRadera