Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 1 september 2010

Hjärtljud

Så blev det av idag att jag va på MVC och lyssnade på hjärtljuden :D
Det blev en omständighet tydligen för de vill helst inte göra det förrän v 20. Jag fick en noooooga förklaring om varför de inte vill det heller. Tydligen kan det vara så att jag ej skulle få höra ngt men allt ändå är ok. Så nervig som jag va just då så kändes 50% chans att få ett resultat som världens bästa odds och värt att testa. Och mycket riktigt så låg bebis så bra att jag fick höra ljuden.

Det brast direkt för mig. Jag grät som jag inte visste att jag skulle göra, ganska mycket och länge dessutom. Typ hela vägen hem sen.... Shit va nervös och spännd jag måste ha varit. Undrar om inte sköterskorna trissade upp det lite mer med att vara lite aktsamma med att ens göra det. :S

Men gud så kul!! Idag hörde jag dig bebis :)
Men fortfarande känner jag inget......

1 kommentar:

  1. Så löjligt av dom att trissa upp dig! Klart en orolig mamma ska få chansen att se om man kan höra ljuden. Härligt att "Ella" låg rätt så att ni kunde höra henne ;)
    Fast Rebecca tycker hon ska hetta Ronja...konstigt eftersom hon är en Ella ;)

    SvaraRadera