Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 3 september 2010

God start

Idag startade matdagen med danska rågbrödsmackor 2st, med ost, smör, gurka och ett glas jos. Älskar jos :P Å så såklart min aloe vera + 3 omega3 kapslar. Tyvärr har mitt helt nyinköpta paket med folsyra helt försvunnit spårlöst. Å en annan känner sig för snål köpa ny när jag vet att det ligger här nånstans. Nåja, så jag köpte bananer för att få i mig folsyra den vägen samt att det borde finnas i aloen. Tror att själva perioden som det är superviktigt med folsyran har passerat, men man kanske ändå ska följa direktionerna...

Ikväll ser det ut att fortsätta med tacokrydda. Hittade ett annat recept under matsurfingen igår som jag vill prova idag. Krämig tacokyckling med pasta. Ser ut och låter gott!!

På mannens födelsedag nästa torsdag kom jag på imorse att det kan vara gott ätt äta vår lilla box med chokladfondue jag köpte ett bra tag sen. Måste kolla datumet, he he...... vänta..... 22/10 2011 så det är lugnt!! Doppa i det skulle va gott med melon, banan och jordgubbar. Om det inte kostar hela skjortan förstås. Då blir det päron eller liknande. Druvor såklart. Gott tror jag iaf att familjen kommer tycka det är och såklart ska vi ju fira på något sätt!! Vi kommer ses mkt lite den dagen pga att han jobbar morgon och jag är på kurs samt dottern på sin aktivitet till 18.30.

Min nya svägerska har lovat att jag ska få låna hennes "angel sound". Jag tänkte väl, man borde kunna lyssna på hjärtljud hemma :D!!! Supertacksamt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar