Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 4 juli 2013

Går bra

Det går riktigt bra. Imorgon har jag ätit lchf i 1v. Inga snedsteg är jag stolt att meddela. 
Mål är att undvika sötningsmedel men det är fortfarande "lchf" ok så det enda jag gjort är dricka lite stevia saft. 

Middagen idag blev paj med broccoli, bacon och tomat. Till det stekta sparris, oliver och 1/4 avocado. 



Dessutom gjorde jag cashewnötstryffel igår som jag tar små bitar av om jag är sugen eller smått hungrig. 

Idag har varit nonstop städ/fix/plocka undan och iordning. Matte har oljat utemöbler och målat vitt i trappa och fönsterbläck samt detaljer som stenar utomhus och det ville även våra äldsta hjälpa till med. 
Till saken hör att vi får värderat huset imorgon. Inför friköpet. Vore skönt om huset är värt mer än grundvärderingen. 

Spännande. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar