Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 4 mars 2012

Dag 48

72,3

Frukosten är rostat lchf bröd med smör ost och skinka.

Nu blir det att ta dag för dag igen tills ny fantastisk inspiration infinner sig. Idag ska jag iallafall något spontant hoppa in och jobba på Nynäs havsbad. Sista dagen innan ombyggnationen börjar. Det roliga med det är att jag får fin utsikt denna vackra dag. Om jag hinner titta ut genom fönstret, he he.

Jobb gick bra. Sen skyndade jag hem och va så sugen på tacopaj att jag gjorde fastän bara till mig. Resten åt fisk och hade varit i stan idag. Buskis på butterix så det small i dörren när jag kom hem. Tur att Molly inte blir rädd av höga ljud.

Nu har jag bakat chokladrutor. Hoppas goda!!! Mamma baka och Molly smaka.

Dom är mumsimumsiga!!!!! Här finns receptet;
http://www.ettlivibalans.blogspot.com/2012/03/karleksmumskokosrutor.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar