Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 1 mars 2012

Dag 45

72,4

Frukost ägg, bacon och mayo.

Lunch. Muffins 2st

Middag: 1,5 bit karré med broccoli och grönsallad på spenat, crème bonjour.

Det har varit ett par dagar ur fokus. Nästan en vecka. Kalas för Molly och sen i söndags så frontalkrockade jag med en tillfälligt uppställd refug. Till följd av det satt jag på akuten 6,5h mitt i natten (21,15-03,45) pga att mina ömma muskler skulle dokumenteras mot försäkringsbolaget. Ingen fara, lite lätt chockad just då och så fick jag stukade handleder och spända muskler som ömmar.

Nu vet jag inte hur jag hittar ny fokus.

Dessutom är min omsättning under kontrollering pga att jag har sköldkörtelrubbning och äter levaxin. Dosen har nu ökat från 100 till 125. "Är du inte trött?" undra läkaren. Eh, jo mkt.
Jag kommer alltid äta LCHF det känner jag, men viktminskning är inte i fokus. Fast troligt är att om jag gick efter måttband skulle jag nog fortfarande ha resultat.

Jag har testat baka korvbröd till utflykt imorgon. Hoppas goda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar