Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 15 juli 2011

LCHF

Jag funderar riktigt starkt på att börja med LCHF. Gud va nice att bara äta, rakt av. Inget vägande, inget funderande. Bara äta så mycket man "vill" så länge det är rätt saker. Det som är grejjen dock är att jag vid 2 andra tidigare försök har haft problem med vandrande brännande smärta i benet. Kan det varit kramper? Kan det vara så att Magnesium tillskott räcker för att få bukt med det problemet?

Vet ej när jag ska börja dock. Troligen blir det i augusti pga att jag hittat en brevkurs som känns intressant på http://www.lifezone.se/se/kurser-mm/brevkurs-834244. Det som mest drar ut på det, varför jag ej startar redan nu, är vår resa till Gran Canaria. Jag veeet att jag vill äta melon, ananas och dylikt. Däremot kommer jag ej att väga och införa min mat i VK så jag kommer nog tänka LCHF så mycket jag bara kan för att iaf inte gå upp så himla mkt under all inclusive veckan.

Vi får se. Kanske börjar jag innan och bara fuskar lite under den veckan, för så kan jag ju också göra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar