Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

lördag 16 juli 2011

Jobbigt

Egentligen vill jag ej tänka, skriva eller ens säga det - the secret... men shiiiit vad jobbigt allt är just nu. Jag tycker att allt vägande och räknande börjar bli tufft. Det är mitt största skäl till att eventuellt byta metod. VK funkar alldeles utmärkt, men det har blivit många dagar på sistonde som hamnat på 1900-2000 om inte mer. Det som händer är att jag inte ökar i vikt iallafall och det är mer än bra. Fast eftersom jag har 9.5kg kvar till BMI 25 så ser jag inte så lätt på denna svacka heller. Det krävs en hel del mer liksom.

Nåja, jag ska trampa vidare ett par dagar till och se vad som händer... På måndag börjar mannen jobba igen. 4 veckor till och sen på onsdagen så drar vi till kanarieöarna :). Just nu har jag svårt tro att jag går på VK fortfarande då. Det lutar staaaarkt åt LCHF. Synd bara att det är en ganska kostsam historia om jag förstår det hela rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar