Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 5 juni 2011

Nu har jag varit igång med ViktKlubb drygt 3 månader. Det går bra och jag är helnöjd så jag kommer fortsätta helt klart till jag går i mål.

Igår blev en "Fridag" trots fint viktresultat, vilket för mig betydde att jag inte vägde och skrev ner min mat på festen. Senare kände jag att jag kunde äta fritt med betydelse på mer än vanligt, så det blev en halv hemmagjord pizza på ruccola, parma, parmesan, oliver och fetaost. Till filmmys blev det crunchy doodles.

Igår vägde jag 79.4, idag 81.0. Spännande se vad vågen visar imorgon. Idag äter jag mina 1800 som vanligt. MEEEN... gårdagen har gett ett sug, så inge bra med fridagar :S

Saknar mina större barn som är hos kompisar över dagen, Paulina tom sover över natt 2inatt. Men jag njuter också av att vara själv med baby Molly. Mannen är på killresa till Linköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar