Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 18 maj 2010

Tankar

Hej alla glada. Nu har det gått ett par dagar sen vi kom hem. Matmässigt går det ok bra, inte strålande men ok. Jag är ganska omotiverad att ta i med hårdhandskarna nu, jag befinner mig på en plattå minst sagt. Hoppas bara att jag ej hoppar ner ett stäpp, då kan det bli urjobbigt att komma upp igen. Längtar till 68kg, men får va nöjd med mina 72.2 ett tag till verkar det som.

Mitt godislöfte bröts i samband med resan. Tyvärr! MEN å andra sidan så va jag utan godis läääänge och det är inte fy skam det inte. Nu ska jag göra nytt test med att fortsätta som jag gjorde innan resan fast inkl glass denna gång.

Lite jobb idag och en hel del mycket mer resten av veckan. Kanske hinner jag med en härlig promend runt lunch. Hoppas!!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad härligt ni verkar ha haft det!! Underbara bilder. Kör igång nu med striktare mat för min del - du som redan är så duktig, kommer inspirera mig som vanligt!! Stor kram

    SvaraRadera