Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 2 maj 2010

Som hittat


Idag hittade jag vigselringen. Den har legat i flyttkartong 4ever. Skulle bara ta mig i kragen å leta fram, he he.
Den är fortfarande för trång så den hamna underst. Jag får nog slå ut den för den har varit för liten lika länge som jag haft den typ. Blev med barn direkt ;-). Å 61kg känns avlägset!

Jag har legat på 70.5 +/-0.5 jättelänge nu. Min metod av att undvika raffineratsocker, friterat samt vit pasta/ris/bröd fungerar toppen. En mkt bra levnadsstil. Jag orkar ju ej väga + räkna eller leva på soppa just nu. Säkert kommer nya krafter till det men jag är nöjd just nu. Jag är otroligt glad att jag ej ökar i vikt iaf, d e huvudsaken!
Ej godis-metoden kommer fortsätta även efter midsommar. Det är jag säker på. Yoghurtglass + glass i italien är ok! :-D

Ja, vi åker snart dit. Bilder kommer självklart läggas upp efteråt.
Idag blir det korv+makaroner :-P.
Ha d bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar