Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 6 oktober 2011

Företagarmässan

Idag stod jag som Ambassadör för kvinnligt företagande på Eget företagarmässan i Älvsjö. Förutom att vi inspirerar och svarar på frågor är det så fantastiskt kul att träffa alla andra kvinnliga företagare som också är ambassadörer. Idag va det både stora företagare samt mindre konsulter som jag träffade. Denna bild togs just idag på Företagarmässan och ligger på Alexandra Zazzis blogg. Jättekul verkligen! För egen del kändes jag mig lite som en eka bredvid Viking Line, he he, men jag vet att Tillväxtverket vill engagera alla typer av företagare och även de som är sina små egna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar