Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 4 januari 2011

Grattis

Ja, nu är det många födelsedagar.
I lördags blev min första baby Paulina 8 år <3, sen fyllde jag i söndags och idag fyller min svägerska Ellinor Grattis!, samt kollega Lena samt en vän från studietiden också hon Lena - Grattis, Grattis.

Igår föddes en ny liten baby som får heta Sara - Grattis Linda :), vi är vänner genom vårt engagemang som ambassadörer för kvinnligt företagande under 2010. Dessutom kom en baby Isabella redan på julafton - Grattis Cecilia och Hannes samt storasyster Carolina.

Från idag räknat är det 36-37 dagar kvar till vår baby är beräknad. Olika sidor säger ju 9e el 10e februari fast jag nämner samma sista mensdag ;). Med andra förlossningar i tanken så kommer jag gå över ca 6dgr... 14e vore ju ett roligt datum såklart :).

Elli tycker att jag ska fota lite mer mat och därigenom - antar jag - också tänka mer på vad jag äter. Som en förberedelse på att jag snart ändå ska ta itu med vikten och att det aldrig är fel att tänka sunt. Då hon själv gör det just nu saknar hon inspiration från mig och vill sluta se bilder på godis och läsk, he he. Så sant, så sant. Bra pushat Elli!!!! Jag ska försöka skärpa mig, redan igår blev det rotfruktspanna till middagen ;).

1 kommentar:

  1. Tack för grattis från alla håll och kanter fb, mess, min blogg, din blogg och besök såklart hi hi och tack för att du börjat blogga mer =) Jippiiiiii You´re back!!!

    Kramilikram

    SvaraRadera