Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 30 augusti 2011

Ischoklad

Jag har nu läst ut textdelen av Anna Halléns LCHF för kvinnor. Det gav lust att göra ischoklad så här redan innan juletider. Men oj va svårt det va att hitta formar. Nu hade min mobil tappat batterikraft så jag kunde ej ta kort, men... Jag hittade tillslut formar längst upp på en hylla med hjälp av personal på den 3e affären jag gick till. De låg i en vit, neutral kartong med hög kant. Utan etikett och utan text på kartongen som sagt. Inget som visade vart de fanns om man inte redan visste och va 2 meter lång för att nå dom. Undra vad försäljningsstatistiken på dom är, he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar