Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 5 augusti 2011

74,2

Idag vägde jag 74,2. Det står lite stilla på vågen just nu, men jag får äta mig mätt och nöjjer mig med det. Igår va det 22 veckor sedan Molly föddes. Med tanke på att jag vägde runt 96 vid hemkomsten från BB har det gått 22v att tappa 21,8kg. Hur coolt är inte det :D

Sockerlöfte har jag haft i 20 veckor. Fast nu med LCHF äter jag mörk choklad och LCHF glass - utan socker. Så det känns som jag ändå äter socker, he he. Sötningsmedlet Sötrix ingår numera i ok för mig att äta.

I afton är det gallej för bara tjejer hos svägris. Jag lova ta med lite goda chokladbollar som jag bakade sent igår. De blev goda och jag hade mixade jordnötter som variation till mandlar i dom. Jättegott, meeeeen jag fick senare ont i magen efter att jag smakat - bara 1 - och det visade sig att bäst före på dom nötterna va 5 månader sen. :( Bara att slänga. Tänk om det va bollarna jag blev illamående av. Vågar ej bjuda 20 pers på dom och chansa iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar