Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

lördag 11 september 2010

Middag?


Bortbjudna på fika igår, vi trodde middag :-o. Så d blev 2 sockermunkar - skitgoda :-P, och kladdkaka m grädde.
Mkt trevlig visit och hunger går över av socker också. MEN jag har haft mardrömmar + sovit allmänt dåligt inatt. Skyller på sockret!

Idag ska mannen + jag ge oss på sätta upp gardinstång + gardiner. 4 par som ska strykas å fållas. Jag vb resultatet sen ;-)

1 kommentar:

  1. Usch vad trist med kladdkaka och munkar som middag mitt i ett sockerlöfte :( Jag är helt hundra på att du kommer vara helt back on track idag! Och redan inatt kommer du sova bättre ;)

    Ser fram emot att se resultat med gardinerna :D

    Kramilikramiiiiiiiz

    SvaraRadera